Wednesday, December 17, 2008

Dæsken så det går unna

i svingene. Når det ikke går rett frem. (Okei, overgangen her var noe tynn, skal innrømme det). Men nå er det kun kort tid til sola snur, varmen kommer, fuglene kvitrer og det er modellfly i lufta. Ligger nå i dvale og venter på bedre tider. Og ventetiden bruker vi på Ebay. Renta gikk ned i dag, og da kan vi investere mer. Det har jeg gjort, så finanskrisa er ikke min feil. Noen sa til meg i dag at finanskrise ikke var så ille, bensin var billig, salget kom før jula og renta gikk ned. Alt sammen pga finanskrise, så det var jo egentlig helt topp.

Men tilbake til ebay. Har bestilt en mottaker til radioutstyret mitt, så nå kan jeg fly 2 fly samtidig om jeg vil. Eller bytte på å fly 2 fly, uten å flytte utstyr fra det ene til det andre. Det må jo være praktisk? Gjenstår nå å få den sendt til Norge, og så se om det passer sammen.

No comments: