og trekker sørover. Det er dagens situasjon på Rotnes Airport som tvinger dette frem. I lang tid har det vært herlige flyforhold med et hvitt, mykt teppe av snø som demper enhver utelanding like mykt som en indisk silkepute (fra Kashmirprovinsen).
Siste tidens vekselvarme (kald natt og varm dag) har derimot hatt en svært negativ effekt på silken, noe Bratairs faste stuntpilot Goose smertelig fikk erfare i dag.
Midt i (enda) en hasardiøs luftferd satte Goose kaffen i halsen og flynesen mot bakken, sikker på at en ny flokk indere sto klare med puter. Det gjorde de definitivt ikke, og da Goose atter en gang kom til seg selv oppdaget han at han faktisk satt i en kabriolet, med beina dinglende i friluft. Hans stolte doning "lettmodifiserteselvbyggerinspirerte Trojan" var nemlig stykket opp i sine enkelte bestanddeler, pent sortert med elektroner på ene siden og atomkjerne på andre siden. Hadde flyet vært digitalt ville det ligget 0`er og 1-tall spredt utover som en annen tippekupong eller lottorekke.
Komklusjon er derfor at Rotnes Airport nå er å anse som et utrygt sted å ferdes, og Bratair Airlines søker ut av landet for å finne gode treningsfasiliteter igjen.
I denne perioden vil ikke BratBloggen bli særlig vedlikeholdt, som som egentlig ikke er særlig forbausende om man skulle skuer til det vedlikeholdet flyparken får.
Følg eventuelt treningsoppholdet på Bratlands famileblogg, som har en link på venstre side et sted.
No comments:
Post a Comment