Monday, July 7, 2008

Stuntplane er ankommet norsk jord!

Fredag var endelig ventetiden over. Sjekket postkassa etter jobb, og der glinset en nydelig hvit hentelapp fra Posten. Hurra, kaste seg i bilen og ignorere 40 sonen opp til posten, storme inn og slenge lappen i bordet! Men du snakker om lang nese. Pakken var feilsendt, den lå på Hagan. Ok, vi er da unge og fleksible, så vi drar dit istedet. Men, når jeg kommer dit så har de (servicemennesker som de er) oppdaget at den var feilsendt, og selvfølgelig sendt den tilbake til Nittedal postkontor. Pokker, Pokker, Pokker.

Da hadde jeg ikke tid til å kjøre tilbake, så den fikk heller vente over helgen. Men i dag er alt glemt. Jeg har vært på Posten og hentet pakken. Ikke noe toll eller tull, verdien var sirlig påført til å være 9,99 dollar. Skal ærlig innrømme at pakken var noe mindre enn jeg hadde ventet, men det betyr egentlig bare at flyet kommer til å gå fortere enn jeg hadde trodd.

Mer info om byggeprosessen kommer sikkert...

No comments: