Monday, February 9, 2009

Dyfkleksi i klubben?

Et raskt tilbakeblikk på hva jeg egentlig skriver her gir en liten aha-opplevelse i dag. Ikke som i musikk, men som i aha aha. haha.

Ser at det tydeligvis går fort for seg på tastaturet noen ganger, noe som forbauser meg stort. Jeg har jo alltid vært velartikulert og opptatt av rettskriving, så at det skal forsvinne bokstaver her og der er overaskende. Tror rett og slett at Internett spiser bokstaver eller lignende.. Mens jeg taster det ene flotte ordet etter det andre så bare blir bokstavene borte og alt fremstår mer som en masete røre av kononanter og vokaler. Se, der skjedde det igjen!! hvor ble det av S`en jeg hadde, samt den store H`en?

Jaja, antar at du som leser dette ikke har så mye annet å ta deg til enn å hjelpe meg å lete, så den første som finner ut av det skal få et blad i posten!

Hvorfor heter forresten firmasauen til Tele2 Frank? Er den ekstra ærlig? Hvor mange tellerskritt går det på en sau i dag? Hvor kommer den ifra og hvorfor står den frem i media først nå? Merkelige greier...

1 comment:

Anonymous said...

Heisann..... du kan låne en S og en H av meg :-) Skal ikke gjøre krav på de på lang tid...