Monday, May 17, 2010

17. Mai feiring på rotnes int. AirPort



I tradisjonens ånd ble det selvsagt feiret nasjonaldag på Rotnes Internasjonale Lufthavn i dag. Baronen, Gryndern, Ingvar (Landingsspesialisten fra dalstrøka innafor) og Bratman var alle tilstede, pyntet med flagg og andre remedier. Heldigvis hadde Gryndern batterier nok til alle og delte villig vekk. Baronen var selvsagt ikke noe dårligere, og da Cessnaen ville kjæle med ledningene og propellen sto som et spett i Landrovern, da var Baronen klar med ny propell før noen fikk sagt "Henrik Wergeland hadde alltid en propell løar i lomma" 10 ganger.

Bratman landet som vanlig som en gud, Baronen var som vanlig nervøs for landinger, Gryndern landet aldri og Ingar landet langt(!) ute på jordet gang etter gang.

3 comments:

Unknown said...

Ord blir fattige, jeg graater en skvett her jeg sitter...

Bratman said...

Jeg vet. Kjente det jeg og, enda jeg var der. En stor takk til Br. Wright, Wergeland,Bjørnsterne og Baronen som gjorde denne dagen mulig.

Baronen said...

Jeg vil få takke min mor som fostret meg opp til pilot, grønnsaksblandingen, gressklipperen og .....(snufs)..viva Rotnes Int. Luftrom.