Thursday, November 13, 2008

Flottings!

Nå har jeg vært på trening igjen, og denne gangen føler jeg at jeg hadde et vist tak på tyrkern. Det vil egentlig si at jeg ikke er fullstendig knust akkurat nå, men klarer faktisk å både gå og skrive selv. Det hele kan skyldes 2 forhold, enten at jeg feiget litt og ikke tok i like mye som sist, eller så er det XL-1. Det skal jo som sagt ikke blandes med Rett i koppen, så jeg brukte en flaske istedet. Tror det funket ganske greit. Min forståelse for DDE sinne tekster har også økt, da XL-1 i seg selv ikke smaker særlig digg. Tør ikke tenke meg hvordan det smaker blandet med tomatsuppe da... Uff.

Ellers har jeg fått pakke fra min gode venn Mr.Swang i Hong Kong. Han har sendt en motor og et fatsregulator, som skal tapes fast i ett eller annet fly etterhvert.

Selvbyggeprosjektet er under konstant utvikling, og er nå blitt nærmere komplett enn aldri før. Selv om det er et stykke igjen. Har nå bakvinger og sideror på plass. Resirkulering er jo kommet for å bli, så noen vil kunne kjenne igjen enkelte deler fra Calmatovraket (For eventuelle nye lesere (eller gamle lesere som ikke klarer å henge med), så er calmatoen et oransjt(staves det slik? red. anm) fly som har vært forfulgt av dårlig karma og krasj).

Likeledes skal hovedvingene fra samme fly gjenbrukes, der er det ganske enkelt saget vekk gamle bruddskader og limt på nye deler der det er behov.
Det blir nok ikke det peneste flyet i klubben, men kan det fly? Ja, det kan det. Kanskje....

1 comment:

Anonymous said...

Ja, og siden du har latt jentegarden på hjemmefronten få lov å "male" dette prosjektet, så blir det jo ekstra fint. Dette ser vi frem til. Hilsen Hetti, Letti og Netti