Thursday, November 6, 2008

Obama Bratman Strikes Back!

Hvis en neger kan bo i White House, så kan Bratman beseire tyrkern! Har akkurat vært på trening, denne gangen ble den gjennomført uten å kaste opp! Jeg vil nesten strekke meg så langt som å si at stillingen endte 1 - 1. Til tyrkern. For selv om jeg sto løpet fullt ut så gjør det litt vondt. Jeg kjenner ikke armene mine lengre, og skiver dette med en pinne i munnen som jeg trykker ned tastene med. Men jeg skal reise meg igjen. En gang. Må vendte litt til smertene i hofte, bein og armer gir seg. For å ikke snakke om magen. Og ryggen...

Ellers er prosjekt selvbygging i gang. KOmmer til å bli grisebra, et skikkelig Bratman Airship Speciale! Og som alle da forstår kommer funskjonalitet til å gå foran design. Og det kommer til å fly. En liten stund i allefall. Ellers holder Baronen på med noe greier som jeg ikke har full kontrol på. Tekstmelding i dag tyder på noe revolusjonerende, så det blir spennende. I motsetning til mine prosjekter så kommer hans til å se kjempefint ut, men det flyr ikke så godt. Da blir vel stillingen sikkert 1-1 der og...

Nå skal jeg kaste i meg noen paracet og krype til køys. Bokstavelig talt.....

No comments: