Wednesday, May 7, 2008

Lowpass og kabelsnurr


Jepp, det lå i kortene. Min fantastiske Lowpass måtte jo gå dårlig til slutt. Det står et skilt omtrent midt i "flysonen" som jeg kommer inn i her. Det viste jeg jo forsåvidt om, men tok det ikke helt til etterretning. Omtrent da flyet passerte meg her, kom jeg på det, ga full gass og trakk opp. Desverre er ikke alt like beint på flyet etter tidligere landinger, så det trakk jo rett til venstre etterpå. Der står det biler. Dårlig kombinasjon. Jeg trakk derfor enda mer opp. Der går det lysledninger. Dårlig kombinasjon det også. Vingen tok i kabelen, og styrtet deretter ubønnhørlig mot Moder jord. Goose gjorde det eneste riktige og skjøt seg resolutt ut, mens flyet pulveriserte mitt allerede limte motorfeste nok en gang. Men, er det det noe vi har i klubben "TPA", så er det lynlim og godt humør. Jeg og Storbonden skrellet bort alt unødvendig tilbehør, smurte på lim og lot det stå til på nytt igjen. Etter 5 minutter var Goose atter en gang på vingene, og med vesentlig høyere suksessrate. Perfekt dag, med andre ord :-)

No comments: