Monday, September 8, 2008

HURRA:-)

Unge Bratman er ikke ung lenger. Nå er jeg kommet i balanse med min bedre halvdel, Fru Bratman. Bursdag er unnagjort, og FOR en bursdag.

JuniorBrættisene hadde latt sine kunstneriske evner komme til uttrykk på papir, med flotte tegninger og bursdagskort. Det var tegninger og fortellinger om modellfly, men slutten gikk av typen " men du må ikke kræsje så masse....". I tillegg var det pakker. Massevis av pakker. Og inni pakkene - FLY! Hele 3 stykker. 2 minifly som er vanskelig å styre, men Fru Bratman viste seg fra sin aller beste side og hele verden skjønner hvorfor jeg er så glad i henne når jeg nå offentliggjør at hun hadde kjøpt modellfly til meg. Ekte stort modellfly, med radio og batterier og greier. Og LYS. Som blinker. Og styrbart nesehjul. Og balanseror, sideror og høyderor. Men best av alt var det som skjedde når jeg trykket inn en egen knapp på fjernkontrollen. FLAPS. For silkemyke landinger. Tror det må være den beste bursdagspresangen jeg har fått, i allefall som jeg kommer på nå. Tror det skal my til for å slå den.

Ækte fly med Flæps, ja. Jaggu sa æ smør, sjø.

Lover å komme med bilde/video senere så det nyhetshungrige publikummet der ute får ta del i herligheten.

Takk, elskling!

1 comment:

Unknown said...

Jeg oppfordrer alle andre koner til å gjøre det samme!