Wednesday, September 24, 2008

Politiske analyser!

Det er stilt spørsmål ved de politiske analyser som er gjort her i bloggen. Slikt kan selvsagt ikke stå uimotsagt!

Som Redd-aktør forbeholder jeg meg selvsagt retten til å foreta (og publisere) de politiske analyser og betraktninger jeg selv ønsker og finner naturlig.

Min blogg = min stemme = min makt!

Akkurat nå finner jeg det naturlig å henge ut venstresiden for mulig sabotasje av Høyresidens flypark. Kanskje kan man stille spørsmål ved Signifikans, Metodevalg og størrelse på poplasjon undersøkelsene er gjennomført i, men signalene er så sterke at det rett og slett ikke kan stå uimotsagt. Indisene peker iallefall i denne retningen. Og indisier skal man selvsagt ta på alvor.

Og hva er indisiene da, lurer du på?
Jo, svært enkelt. Venstresida har fortsatt flygedyktige fly, jeg har ikke! Skal man så forfølge dette helt ut i ytterste fløy, så er det vel naturlig at vi da deler på venstresidas fly, men noe tilbud om det har enda ikke dukket opp. Det er spikern i kista på bevisrekka mi.

1 comment:

Anonymous said...

Som god sosialist mener jeg alle må yte etter evne og få etter behov. Nå kan det vel stilles spørsmålstegn ved din evne til å fly....mens du derimot har vist svært gode evner til å være bakkemannskap. Så jeg tilbyr nok engang nærkontakt med en flydyktig Piper Cub J3 i løpet av kort tid. Jeg vet hva du tenker nå...."jammen hva med å få etter behov da, jeg trenger jo et fly". Der har den godeste fru Bratman vist impponerende ansvar tidligere ved å kjøpe fly. Regner med at denne ordningen videreføres?