Tuesday, September 23, 2008

Og idioten reiser seg igjen!!

Je, jeg er på tur opp. Igjen. Noen vil kanskje si at det er jo positivt, mens andre vil kanskje synes at jeg burde la være. De fleste vil nok kunne si at dette definitivt dokumenterer idioti på sitt beste. Nå er det kanskje litt vanskelig å følge tråden her, men vi snakker altså Lene Marsvin. Hun ser at jeg faller. Eller falt. Hun sier jeg vil reise meg igjen. Hun kan være en venn. Det er nok mye der det ligger. Å være en venn. Med Lene Marsvin. Dama er jo fin som et fly. Og rik.Stein hakkende rik. Og det syns jeg er bra når man skal være en venn. Og akkurat nå har jeg seriøst bruk for gode venner, for jeg er fri for fly!

Om vi ser helt bort fra Lene Marsvin så er jeg nå i beit for en aksling og en propell. Stuntflyet er dødt, men Flæpsflyet kan våkne igjen. Det er nå pent limt i bruddstedet, og det ser bra ut. Jeg tror det skal holde bra. Neste trinn nå er da aksling og propell. De gikk bokstavelig talt under jorda i det famøse høyre/venstre krasjet. Egentlig så har jeg en liten teori om at det kanskje ikke var basert på mine tekniske dumskaper. Det er jo nesten absurd at en herlig skattereduserende høyresving skal bli kronet med en mye dyrere venstresving??? Jeg mener, hadde flyet gjort som det skulle og fulgt min oppfordring om å gå mot høyresiden så hadde jo alt vært bra.
I stedet så endte det med dundrene fiasko det lokale jordbruksoppgjøret (kræsja i en kornåker). Dette satte jo en haug med mennesker i arbeid, bidro til sosial dumping (meg) og kraftig skattelegging av dyre deler. Altså masse av det som venstresida kaller for politikk.

Jeg lurer derfor rett og slett på om dette var et plantet plott fra sosialdemokratene i TPA!

1 comment:

Anonymous said...

herregud bratman....makan til politisk analyse!
Hilsen TPA's sosialist.